Ännu en sådan måndag

Sitter och fryser, och har ont i hjärtat .. eller har iaf haft. Jag hatar det, får kramper helt plötsligt i mitt hjärta och kan knappt andas då. Ska bannemig ta ett bad snart (jag lovar, kommer ångra mig sen och bara hoppa in i duschen). Först ska jag bara käka en till snickers glass och gå ut i 5 min. Sen vill jag bara hoppa ner i min säng under mina två täcken och gömma mig där till helst klockan 11 imorgon. Men sånt funkar inte när man börjar åtta bort i Nynäs.

Jag längtar verkligen till valborg! Det är något speciellt med mig och valborg tror jag, gillar det skarpt.
& Valborg firas på ön i år igen med det "gamla vanliga gänget" ;) Förhoppningsvis följer Natalie med!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0