I am A Bitch, I am A Lover

... I’m a child I’m a mother
I’m a sinner I’m a sant
I do not feel ashamed
I’m your hell I’m your dream
I’m nothin’ in between
You know, you wouldn’t want it any other way.

Magen hungrar efter kina mat. Vilket jag kan drömma vidare om.
Gick hem tidigare från skolan .. känner mig inte helt frisk.
Baby kom över och gjorde mig på bättre humör i en timme, han är som tiger i Nalle Puh.
Han står i köket och hoppar runt och är farligt söt. Hoppas det är bra med er!

Nu ska jag nog sammla ihop mina pokémon kort tills rasten imorrn,
hörde att det finns bra byten ^^ (haha byter man ens kort i pokémon?
kanske ska hålla mig till hopprepen?) haha gud gå och lägg mig.
Hela klassen ska försöka sluta röka. Stackars våra lärare säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Alicia gullback

jaa duuu

2010-02-17 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0