If it Makes You Happy?

Alla hjärtans dag. Jag tror faktist folk bråkar mer än att mysa idag .. tyvär. Så många som har överplanerat och har stora förväntingar idag. Tror tillochmed att folk kommer vara gladare imorgon, även fast det är måndag :D
Men, man ska ju inte hoppas på det iaf. Ha en bra dag & mys på så gott det går! För det ska jag!

Ikväll ska jag och min pojkvän se snabba cash på bio :) han är skeptisk mot den, men jag har lovat att om han hatar den efter vi har sätt den så ska jag ge han frukost på sängen. Sedan åker vi hem till han. 
Tjenahej! 


Kommentarer
Postat av: Katrin Person

Hej sötnos, jag bara älskar din blogg och den har precis bara börjat! Fortsätt skriva <33333

2010-02-14 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0