Dan före doppardan (typ).

Sitter här och är en enda stor fläck hela jag :) Brun sprayat mig. Men det blev faktist inte helt galet. Efter nån timme i skolan idag åkte jag hem till Västerhaninge och klippte mig, sedan bar det av hem till Mimmis & Dannes nya lägenhet på en fika med Mimmi och hennes kompis. Kom hem och låg ute i solen ett tag. Sen tog jag en jogging tur. Känner inte igen mig själv, brukar jag vara så här alert på att springa hela tiden? Nae skulle inte tro det.

OM NÅGRA TIMMAR HAR JAG SOMMARLOV IAF! :D



Oj tja, kul bild. Men iaf, så glad är jag över att skolan är över om fue hours.

Kommentarer
Postat av: Hannah

svar, du kan vara snyggast av alla linnedarling! jag kommer idag, jag fuck r'n'b och nya snabba bilar. ;d

2010-06-04 @ 07:44:36
URL: http://hannahsegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0