Packa, nä fy fan

Kom hem från min Nickeyfiken alldelesnyss. Igår var vi några som grilla, sedan gick vi mot ängarna och spela brännboll(fylle brännboll?), och fotboll. Fick säga hejdå till vännerna innan jag far bort till andra sidan jordklotet typ. Kvällen var jätte kul iaf!

Nu sitter jag hemma och ska .. packa. Fan vad det är trist. Fastnar någon annanstans hela tiden. Skiter i och stryka kläderna, de kommer ändå bli knövliga i resväskan. Ohyes. Jag önskar jag hade orken att gå ner till ICA och köpa en stor påse godis och lite andra små grejjer. Måste ändå köpa godis nångång innan jag åker, för det finns inte svenskt plockgodis i California, så det måste tas med :)

Sista dagarna nu ska jag bara mysa och ha kul med min älskling. Kommer bli jobbigt att vara borta från han i 3 veckor. Men men, jag kommer säkert ha fullt upp med saker att göra hela tiden så det hjälper :) jag ska ha så jävla skönt där borta och bara njuta har jag bestämmt.

Nu återgår jag till "packningen". Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0