Born to handjive baby

Vilken jävla natt. Skulle fluffa upp min kudde lite skönt när jag gick och la mig igår, tydligen så låg det nån form av grus på den. Såklart fick jag det i ögat. Började direkt rinna och jag pillade och försökte ta bort det, eftersom jag trodde det bara var en ögonfrans eller nått. Men nej, inte skulle den ut. Stod och sköljde i nån timme, försökte lägga mig och sova .. det gick inte eftersom jag inte kunde blunda och det sved och skav som in i helvete.
Efter ett tag och nån värktablett somnade jag, när jag vakna var den borta men mitt öga var uppsvullet.

Nu sitter jag inne på kontoret och bokstavligen gluffsar i mig en kycklingsallad. gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0