Drömrulltårtan väntar



Nu ska jag titta på mina favorit hollywoodfruar.
En av dom ska tydligen älska leopardmönster, then we two about it!
Men viktigaste av allt - min drömrulltårta!

Det händer alltid såna här saker till mig - vilket jag antagligen ska vara glad över.
Några killar på en mobilkiosk gav mig ett minneskort på 8 GIG till mobilen helt
gratis idag! :) Men .. tappat bort det redan. Fuck. Dom kunde inte ana att jag
var 16 heller, sånt är alltid kul. Hoppas insläppnings vakter är lika snälla.

Efter det åkte jag hem med min sötkaka där vi låg och mös och fjanta oss.
He makes me så happy<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

snyggbild !

2010-03-09 @ 13:44:48
Postat av: Anonym

thankyou! :)

2010-03-10 @ 09:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0