Mycket mysig helg.

Tjollahej. Borde gå och lägga mig men känner inte alls sug för det.
Jag hatar att sova ensam ibland. Men slapp det inatt :)

Igår var jag och Niklas på Skansen Akvariumet och spana in tuffa reptiler och en och annan kackerlacka, haha.
& sjukt söta små mini apor, lika stora som min tumme. En liten apa är väl inte så svår att ta hand om? Skulle lätt vela ha en monkey klättrande på min skärm och studsande på mitt tangentbort. Eller ah, kanske att den gör något annat .. men eftersom datorn är närmast och fantasin sprack för tillfället blev det så.
Anyway, jag och Niklas firade vår första månadsdag med två siffrigt tal igår <3


Ser ut som en konung från Lejon Kungen typ. Fett ståndlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0