Varva ner dan med ACDC, toppen!

Åt lite mycket rödlök till middagen känner jag nu i munnen, men vafan spelar roll. Gott var det!
Ska ner och ta mig lite gott och käka innan magen och jag somnar.

Natalie var hos mig en liten stund idag. Trevligt :) vi snacka, drack campari (fira vårsolen!) och lite annat.
Sedan gick jag ner och mötte Niklas i centrum för vi skulle ta en fika. Ombytta roller idag - jag bjöd han
och det var han som smulade. Annars brukar halva min mat eller vad det nu är jag äter ligga utanför tallriken ..
Ni som känner mig och har ätit med mig många gånger vet att jag inte överdriver. Han köpte en piggelin till mig
också, precis som första gången jag och han var ensamma :) ungifär snart ett år sedan.


Jag och min snygga vän Natalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0