Saturday night

Jag, Natalie, Niklas, Hannah, Anton, Johan, Ragge, Mimmi och Danne spenderade kvällen hemma hos mig. Grabbarna börja grilla ute. Skulle väl ta 40 min, blev väl klart efter en timme och en kvart. Gott var det nog iaf? Jag vet inte för jag åt bara soppa. Min hals pallade inte med något annat. Känns som det var en äckelgubbe som satt där inne och såga med en stor såg. I Halsen alltså. Vid tolv drog sig dom flesta hem, så det blev inte alls sent. Bara en trevlig kväll med middag och snack :) Resten av kvällen blev väl inte allt för lyckad, men det är en annan historia.

Idag har jag vaknat, tog några koppar kaffe, hannah och johan kom över en snabbis, vi börja prata resor. Jordanien trodde jag var som Irak, men det ska tydligen vara fint där. Nu sitter jag här och funderar, och tycker synd om mig själv att jag är sjuk. Behöver verkligen dom här sista dagarna i skolan för att klara mig i vissa ämnen som jag tycker är pest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0