Somtimes lose control is the best, somtimes not. big not

Vill lära mig dansa hand jive. Så grymt. Skulle va något va. Jag är tyvär inte som John Travolta "born to hand jive baby". Slut talat om det, om jag lär mig det någon gång lovar jag att jag inte tänker vara blyg med att visa upp det! Vet ni vad som händer på lördag? Då ska jag på jobb intervju! Äntligen har någon nappat iaf och visat intresse. Då blir man lite glad. Hoppas verkligen inte den skiter sig nu. Ska göra allt för att få jobbet. Som btw är telefonförsäljare. Ja .. vad brukar jag tycka om dom annars? "mh, vilken ska jag dra idag? prata på kinesiska eller ska jag bara säga med ledsen ton att mina föräldrar har skilt sig och att hon/han inte bor kvar". Den sista är rätt kul att göra, då hör man hur dom skäms. Senare på lördagen blir det grillning med trevligt folk som jag gillar väldigt mycket :) Nu ska jag äta min kvälls snickers glass, ringa ett samtal till baby så jag sover extra gott och mysa mig ner i min säng och nörda mig framför one tree hill. Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0