Glad midsommar!

Tjeeeeena. Sjuk idag så jag stannar hemma från skolan. Får iaf sällskap här hemma av en sjuk, nydumpad syster också. Stackarn ligger och sover på soffan med öppen mun, söt där. Själv har man tagit ur tummen från röven och äntligen städat rummet. Har fan glömt hur det såg ut städat, blev ju riktigt mysigt. Gick runt och sjöng med i grease/the breakfast club låtar som spelades från mina lp plattor på högsta volym. Så jävla underbart :D
Fast allt damm jag hade i mitt rum (inte lite kan jag lova) gjorde så jag nös dubbelt så många gånger än vad förkylningen bidrar med.

Alla tjatar om hjärtan idag, jag förstår inte riktigt. Är det nån speciell dag eller nått? Vad är det för jävla tjat igentligen. Det är en helt vanlig måndag liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0