Kap-Makarn

Jag gjorde världens kap igår inne vid slussen. Hade ingen aning om affärn "Hell Stone" (borde nog ha gjort det .. ) men iaf, sen när jag såg den och gick in i den blev jag ju överlycklig! Grymma affischer, vinyl skivor, tröjor, gitarrer och allt. Jag kände mig så hemma där och ville stanna där hela dan. Jag grävde bland vinylerna och hittade 3 stycken som plånboken räckte till :D Nu spelas dom för fullt i mitt rum och det låter så där underbart som det bara kan låta på en vinyl-spelare. Knastret <3

Efter jag pratat med han som jobbade där sprang han till datan och skulle köpa Dolly Parton biljetter :)
Han trodde han kunde köpa mina .. måste vart nått fel på hans tänkade alltså.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0