Tack underbara grannar!

Idag stod jag utanför ICA's atg ombud och var redo att köpa 3 biljetter till Dolly Parton, eftersom jag inte är 18 och kan köpa genom nätet. Inte fan gick det att köpa där heller, så enda chansen var att peja genom nätet. Så jag blev lagomt ledsen och förbannad, trodde jag inte skulle få tag i några.

Men allt löste sig pågrund av mina bästa grannar som gärna hjälpte till och fixade 3 stycken åt mig :D TUSEN TACK! Tyckte liksom de redan har vart tillräckligt snälla åt mig under alla åren här, men de kunde bli ännu snällare eller hur man nu ska säga. De förstod hur viktigt det var för mig :') haha. Hysterisk? Ja.



Denna härliga brud kommer jag, natalie & rebecka få se i Augusti :D Så glad som hon ser ut på bilden är jag just nu så ni vet. Nu ska jag iväg till skolan, måste köpa en fet blommbukett och ge till grannarna också. tja haregött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0