Tjeeeeeeeeeena var ett tag sen va.

Inte för att jag kommer ha nån läsare (för tro mig, jag vet att det inte är så kul att läsa bloggar), men jag skriver här då va för att komma ihåg sen när jag blir äldre vafan jag gjorde om dagarna eller något sånt. Så .. Det får gå, som det går!

Aha, vad gjorde jag idag då? haha ..
Jag gick ut i den förtjuuusande solen och vandra runt ett tag.



Jag såg ut som en inbrottstjuv/demon/kändis som gömmer sig för papparaziz/eller bara jag!

Jag ska inte skriva stora jobbiga inlägg :D

Kommentarer
Postat av: sule

Yes! jag lovar dig finns nog ingen gladare än jag nu. Hade hoppats på att få se ett nytt inkägg i din blogg och så blev det! bra där tjejen! :)

2011-02-03 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0